Då var det bortgjort!

I lördags var det dags för syskonen att träffas för att vara sociala och bli tagna på kort. Det var en pärs, men det är kul när det väl är över. Resultatet kommer senare...

Förresten så gick resan till vistträsk bra! Min kusin, Linda åkte också med bussen, men vi pratade inte så mycket har ärligt talat inte så mycket att säga varandra. Känns lite obekvämt, för vi borde ha grejer att säga varandra.
Tror han blev lite små sur busschauffören när han såg att jag hade hund med mig. Varför ska det vara så?
Det kostade 105 kr för oss båda. En ungdomsbiljett för Chappe, så då är det väl klart han måste få sova på sätet som alla andra ungdomar, eller? =)
När jag kom till älvsbyn väntade min syrra i bussen som vi skulle åka med till vistträsk. Busschauffören tyckte att jag var dum som inte hade betalat hela vägen för att det hade blivit billigare. Men hur ofta åker man buss?? jag vet väl inget :)
Men då fick hunden åka gratis och jag hade fått låna ett frikort av min kusin så det blev ändå billigare haha

Efter fotograferingen bar det iväg till Luleå med mamma och Amanda. Jag köpte ingenting följde bara med som sällskap, väldigt tråkigt att inte kunna handla nå. När vi kom tillbaka till Älvsbyn hämtade vi Peter som hade varit hos Mats med Micke och sett hockey så han var  nog nöjd, hockey, öl och killar som är lika galna i hockey som han! :)

På kvällen badade jag, Peter, Sara, Mange och Pappa och dom drack öl. Vi gick inte och la oss förrän vid 2.
Halv 9 på söndagsmorgonen så var det bara att stiga upp och vara glad! Åt frukost och åkte iväg till pappas nya hus sen och städade upp åt han och hjälpte han packa upp.

Vill också bo i hus!

Måste ut i förrådet och leta reda på lite grejer som frida ska ta tillbaka till vistträsk.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0