Många saker gjorda..

Idag har jag fått skapligt mycket gjort faktiskt, mest för att ha sovit så länge =)
Ringt och gjort om så att jag ska få telefonräkningen varje månad istället för var 3:e. Ingen bragd i sig att göra det, men däremot att sitta och vänta i 20 minuter!! Helt sjukt "nr 86 i kö" *gaah*
Men nu var det gjort. Även ringt om att få papper för att få skicka iväg boxern som jag hade i lägenheten som jag flyttade ut ur 1:a november =) Bättre sent än aldrig.
Igår var jag så kaxig och sa att det ska vara så skönt att vara ledig idag (torsdag) och att jag definitivt inte ska ta på mig nått jobb idag... Vad tror ni?
Kl 09.35 torsdagmorgon ringer det på min telefon. "Hej, kan du jobba i förbutiken ikväll?" Cilla: " ja det vill jag gärna där får jag ju aldrig vara annars det är ju kul!" Oj ojoj  så dum! Men har som dåligt samvete för att jag har varit hemma två dagar och varit sjuk. Nånting som är fel på mig. Såg att dom sökte personal på subland, blev som sugen att söka, som extra tänkte jag. Men det var en tjänst på 50% och det går ju inte. Men nog behöver dom säkert extra jobbare nångång. Kanske ska jag söka, vet inte om jag har tid att jobba bara. Dumt att ta på sig nå och så har man inte tid.

Nä nu ska jag iväg och shoppa med min mor, hon har ju trots allt tagit ledigt enkom för att komma och shoppa med mig idag hihi.

Synez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0