Trött...

Är väldigt less på att vara sjuk nu! Har gått en vecka nu och det är grymt jobbigt! mest när jag ändå måste jobba har inte råd att vara hemma.
Börjar vara trött på att jobba så här mycket också, men när lönen väl kommer så känns det genast bättre! haha..
Lönen i december kommer nog att bli riktigt bra, hoppas jag, som jag har jobbat!


En sak som oroar mig just nu. Min bror har lånat min minsta hund, Chico. Det känns som att min mamma vill att vi ska ge bort honom till min bror och hans familj för att dom har så mycket tid för han. Men hallå!! Det är våran hund! Det är som att min mamma vill ge mig dåligt samvete för att jag vill ha tillbaka honom, som att det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0