Vad jag är dålig...

...på att skriva inlägg! Har varit så mycket nu på sistone, har varit borta och inte riktigt haft läge att skriva. Men det är väl bra iofs att man inte har tid att sitta vid datorn?! =)

Här är lite bilder från påsken i Ritsem!


                                                                                 Peter har inte lärt sig hur man kör skoter riktigtr :)



 Tack Ante & Carina för en hel rolig påsk med er! :)




Medans vi var i fjällen och härjade njöt Chico i stora drag hos morbror Micke & moster Åsa!

 
Gullungen min!

Måste bara få passa på att tacka för all hundvakt det uppskattas enormt!! Tack!




Kommentarer
Postat av: Åsa O

Alltså om du nu vill ha hundvakt så ställer jag gärna upp, som "hund moster" så har jag veto. Det vill säga Micke har ingen talan!

2009-04-23 @ 00:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0