Äntligen hemma!

Mina händer är så stelfrusna så jag knappt kan skriva! Har varit en av dom värsta resorna hem från Vistträsk nånsin! Vi skulle då åka hem, och var faktiskt i riktigt god tid. Allt gick hur bra som helst (i hela 50 meter) då immar bilen igen totalt! Vi tog oss till pappas garage iaf och kastade varm vatten på den för att tina upp lite grann. Fläkten har iaf gått sönder kom vi fram till inte kul!! Så det blev en bilfärd till piteå utan fläkt, dvs UTAN värme! Men så länge vi hade bra fart så gick det bra för då blåste det in luft så rutorna inte immade igen =) Men som synd var så hamnade vi efter den ena bilen efter den andra o för att göra det hela enklare så blev det även några plogbilar och traktorer (haha). O glöm inte alla snö rök som bildades!
Men men nu är jag hemma och försöker få upp lite värme. Funderar på att göra bullar men jag vet inte om jag ids, för jag måste iväg och köpa mjölk isf.. hmm.. tur man har två bilar i det här läget =)
Kanske tar sig en dusch först för att få upp värmen lite...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0