Håller jag på att bli sjuk?

Är väldigt bekymrad just nu.. Håller jag på att bli sjuk?? Har verkligen inte tid att bli det känner jag. Har tagit på mig så mycket extra jobb så om jag då skulle vara sjuk skulle det verkligen inte kännas bra.
Har ett konstigt "magont". Hugger som till i magen lite då och då, vet inte hur det känns när man är jätte stressad men kan tänka mig att det känns lite så här. Känns som om man har världens mensvärk! Hoppas det är övergående iaf  =)

Hade längtat massor till att spela innebandy ikväll, men tyvärr blev det ingen. Vi var bara 4 st och då skulle man få springa ihjäl sig, bokstavligt talat! =)

Om det är nått jag är dålig på, förutom att skriva inlägg, så är det att sätta in bilder! haha.
Men har tänkt köpa en kabel till min kamera så att man kan föra över bilder till datorn. Min mobil tar så dåliga bilder.

Vet att bilden är riktigt värdelös men försöker lära mig att lägga upp bilder så man tar det man har! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0