Blev inte riktigt som jag hade tänkt idag

Idag var det meningen att jag skulle stiga upp typ 7.00, men det blev inte riktigt så. Istället steg jag upp typ 9.00 och har typ inte hunnit göra nått! Var också meningen att jag skulle till Step In på Hälsovägledning och för att få börja träna. Men när jag hade gått typ halvvägs så ringer dom därifrån och hon som jag skulle träffa var hemma för vård av sjukt barn. Så kan det gå. Så det har  blivit så att jag har varit ut och gått med hundarna, bakat filmjölksbullar o bondkakor. Men också sett Våra bästa år, hur bra som helst! :) Om man fastnar i det, och det har jag gjort! Det är bra när man i vanliga fall jobbar den tiden då det är. Men man kan ju iofs göra som min syster, hon spelar alltid in VARENDA avsnitt! :) (kan inte klandra hon)
Nu ska jag nog se en film, blir nog Original Gangsters.

Kommentarer
Postat av: Frida

Mijaow! Du har ju hunnit uppdatera massor!! Härligt med foton också gumse! Ringer senare. Kram!

2009-03-16 @ 08:50:07
URL: http://fridasandman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0