Äntligen fredag!

Till att börja med vill jag bara visa nå kläder som jag har köpt åt Lindas lilla bebis, Noah.





Tänk om det var lika kul att köpa kläder till sig själv som åt barn?? :)

Idag hade jag en rejäl sovmorgon efter många "tidiga" mornar :) Har stigit upp kl 6.00 varje dag och det är inte nå jag är van vid på senaste. Men skönt att veckan är över och att det ändå har gått ganska bra att jobba, utan att få nå krämpor av det. Känns förhoppningsfullt.
Så idag är sista arbetsdagen för veckan, börjar kl 18, helt självmant en fredag kväll(??) men har ändå ingen träning eller nå ikväll, så då var det ganska skönt att göra bort det. Fredag är väl ändå inget speciellt? :) Dessutom glassar Peter i fjällen och har det bra så varför inte jobba då? :)

Det har blivit lite pumpträning idag och det var skönt att få röra sig lite. Mest eftersom att det blev ett Originalmål på Max igår med Frida, och efter det nybakta bullar och supergod morotsrulltårta hos Anne! Helt sjukt så god den var, den måste man prova sig på att göra.
Nu sitter jag och funderar lite vad jag ska äta innan jobbet. Tänkte träna innan jobbet, mellan 16-17 så då måste jag äta nå rejäl mat så jag orkar kvällen.
Imorgon blir det nog fest i Roknäs. Känner mig inte jätte taggad precis men skulle vara kul att träffa lite folk och umgås och att få klä upp sig lite, det gör man ju inte så ofta, eller inte jag iaf :)

Nä nu ska jag ta tag i det här, hundarna verkar lite sugna på att röra på sig också... :)

KRaM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0