Härlig dag ute i solen igår!

Igår var en sån där dag då man bara önskade att man var i fjällen! Strålande sol, vindstilla och lugn och ro. Kan man önska sig nått annat? Ja det är klart, det hade inte skadat med lite sällskap förutom hundarna :)
Det bästa som finns är att vara där i fjällen, ligga på en sjö på renskinn såklart, och sova!! :) Det är nämligen min specialitet, haha! Men pimpling är också en grej som så här på senaste året har tagit mitt intresse. Helt underbar känsla att ligga och kolla ner i ett hål och se en fisk simma förbi och fundera på om den ska ta betet eller inte. Och det är en konst att få fast dom också! Nu råkar det inte vara det jag är bra på men kul ändå! :)

Lite bilder från gårdagen:









En ganska så bra dag måste jag säga, och tror nog att hundarna håller med. Ett bra substitut för fjällen! :)

Så imorgon är äntligen alla röda dagar över och man får börja gå på pass igen som vanligt! Skönt ska det bli, har inte gjort mycket dom här dagarna.
Imorgon blir det även jobb för andra dagen, hoppas det känns bättre efter imorgon...

Nu tänkte jag avsluta med att lägga ut en bild på stugan på utsidan, eftersom många har undrat hur den ser ut.



Kram!

Kommentarer
Postat av: Åsa Olofsson

Mosters pojkar! När kommer dom förbi?



Tar du med receptboken min om du har använt den klart?

2010-04-06 @ 19:33:15
Postat av: Cilla

Oj, den har jag helt glömt bort! Men jag ska ta med den nästa gång jag kommer förbi Vistträsk! :)

2010-04-09 @ 13:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0