Lördag då ja..

Idag vaknade jag faktiskt före klockan så kanske, bara kanske, börjar jag få tillbaka min morgon pigga sida :)
Iofs var det inte så tidigt, men före 8. Tog en snabb frukost, ut med hundarna och sen bar det iväg till korpen. Blev ett bodypump pass, och det var grymt skönt! Kändes bra att göra nå nyttigt idag, med tanke på kvällens festligheter! (: Ikväll blir det fest hos Adde från jobbet och det kommer nog bli skitkul! Förhoppningsvis även utgång så vi får svänga våra lurviga ihop.. :)
Har precis varit förbi världens bästa Josse och fått hjälp med håret och lånat ett par örhängen, tack!
Så är det när man har allt annat än en frisör inom sig, kass när det gäller hår!

Nä nu ska jag ta och hälla upp ett vinglas och sminka mig, bra uppladdning för kvällens bravader!

kRaM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0