Lördag igen då...

Tiden går fort! Speciellt den här veckan! Det har hunnits med mycket och jag haft grymt kul.
Tex:
Måndag: Jobb till 12 som kassaledare, första dagen, riktigt kul! Men svårt.. och sen blev det Step på kvällen.
Tisdag: Jobb till halv 12. Aerobic och badminton senare sjukt kul!
Onsdag: Jobb till 14.30. Pump, styrketränings konsultation och innebandymatch. (Förlust med 5-4). Peter har återkommit från fjällen :)
Torsdag: Jobb till kl 13. Pump mellan 17.30-18.30 och sen såklart sveriges värsta bilförare och Lyxfällan!
Fredag: Jobb mellan 13-17. Ingen träning denna dag eftersom jag fortfarande känner av axeln/armen sen badmintonen så jag tänkte spara den lite. Världens bästa Amanda kom till mig! Vi tog över karlagörat och grillade hamburgare ute i det fina vädret (om än blåsiga) och åt friterade pommes till, inte dumt! Senare blev det så klart chips och godis och film! :) Hanns även med en slingning av håret, ska bli kul att se om det syns nå idag :)
Lördag: Vaknade såklart före kl bara för att man är ledig så nu har jag gjort mitt här och ska nog väcka Amanda. Vi måste ju äta lite frukost och sen blir det att åka och se brorsan och dom spela bowling tillsammans med Bror(Micke) med fru(Åsa). Även hinna en sväng på stan för att inhandla lite alkohol, lämna tillbaka en tröja, Amanda skulle också återlämna/byta ut en tröja. Och kanske hitta ett smycke?
Sen blir det att hitta nå middag och dra iväg på "förfest" hos Lisa Magnusson, och senare vidare till inflyttningsfest hos Ante Olofsson, som dessutom bor i min gamla lägenhet på Nygatan. Kommer kännas skumt :)
Nä nu måste jag få liv i lillgumman!

KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0