Oj så skönt!

..att den här dagen äntligen är över! Nu är det bara att slappa framför tv:n och somna som är kvar på schemat och det är ju inte dumt :) 
Idag har jag jobbat i mejeriet första dagen mellan kl 7-11. Kände av väldigt mycket i axeln så jag hoppas att det går över och att det går bättre imorgon :/
Efter jobbet var jag och Lisa(såklart) iväg och tränade lite styrkemig i en timme. Sen gick vi till henne och åt lunch. Det blev potatis och renskav, riktigt gott! Sen gick jag hem och vilade en stund, sen vid 5-tiden bar det iväg till stan igen för att träffa Lisa och äta årets första mjukglass. Hade faktiskt högre förväntningar, var inte alls så gott som jag hade trott. Men det är ju inge negativt :)
Sen så blev det aerobic/core och sen till sist lite innebandy med jobbet, sjukt kul! :)

Men nu ska jag fortsätta se Desperate Housewifes, det kan man inte missa! Haha

KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0