Valborg...

Det här har varit en mycket händelselös vecka, i varje fall på jobb- och träningsfronten. Har varit sjuk hela veckan och hostan blir bara värre och värre. Tråkigt :( Man tappar så mycket ork även när man har blivit frisk.. hur ska man orka börja träna igen?? :)
Nått kul har ändå hänt i veckan. I måndags kom min syster med barn(John) och hälsade på. Vi åkte och hälsade på min mormor i Byske. Det var jättekul att se henne men även lite jobbigt.. Hon har blivit så smal, men det är kul att se att talförmågan är det ändå inget fel på :) Efter vi hade varit där åkte vi iväg och kollade in "stor" Ica i Byske, sen bar det iväg till Piteå igen och Lösviktshuset! Väl hemma åt vi grillad kyckling, mimosa och potatissallad.
Dom sov över hos mig för att på tisdagen skulle John på sin sista synkoll på sjukhuset. Så nu är han så stor att han får fara till en optiker för att kolla synen. Helt sjukt att dom små redan har blivit 8 år!! Borde man börja få  nån panik själv då? :)
Nu sitter jag och hos mamma och väntar på att Sara ska sluta jobba, då ska jag iväg och hämta henne, sen bär det av till Vistträsk.
Kände att det var lika bra att åka dit så hundarna får vara ute litegrann. Dom blir galna av att bara sitta i lägenheten och titta på mig när jag sover...
Så om jag orkar imorgon så ska jag putsa fönster, det är nog välbehövligt! :)
Sen så kommer Peter hem imorgon! Det börjar vara på tiden, man är inte precis bortskämd med att ha han hemma på senaste... :)
Blir att fira valborg i Vistträsk eftersom jag inte är så pigg, jag orkar iaf inte mig på några större äventyr. Får se hur Peter gör. Han hade visst match både lördag och söndag, så det blir nog ganska lugnt för han med antar jag. Men är det nått han säkert inte har fått lite av i fjällen så är det spriten så det är nog lika bra att han får hålla sig ifrån det litegrann! :P
Just nu hoppas jag bara att jag ska vara frisk till på söndag så jag ska orka fara på pumpen då.. hoppas hoppas hoppas!!!
Och till veckan, rättare sagt på tisdag då smäller det! Då börjar jag JOBBA halvtid, innebär: får lön igen! Kommer att kännas så bra, och det känns skönt att min onda axel går åt rätt håll, förhoppningsvis inom nån månad så är den helt okej!
Nu ska jag visa min mor hur man får igång datorn min och internet en sista gång innan jag åker iväg och hämtar Sara. Mamma ska nämligen låna min dator i helgen eftersom hon ska till mormor och morfar och vara hos dom till på onsdag nästa vecka. Är man farmville beroende så är man... Eller hur? :-P

Ha en bra Valborg!!!

KrAm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0