Sjukskrivning.. inget jag rekommenderar!

Hur ska jag stå ut med att sitta hemma i 2 veckor till minst och inte ha nånting att göra?? Jag är fruktansvärt uttråkad, och det värsta är ju att ALLA andra jobbar ju!
Sitter här hemma i lägenheten och varken ids eller kan inte fara nånstans. Har ingen bil och är för lat för att ta mig härifrån. Bussen blir så besvärlig att ta när man ska ha med sig hundarna. Det är visst inte så poppis att ha med sina små älsklingar på buss.

Vem kan motstå dom?

      

Ja, jag bara undrar? :)

Är sugen på att fara och åka skidor, men dom har jag i Vistträsk och känns lite avlägset just nu.
:/

Saker som jag skulle vilja göra inom en snar framtid:

  • Se en musikal
  • Gå på bio
  • Ut och äta en god middag med goda vänner
  • Se en schlagershow
  • Åka på firmafest (det kommer faktiskt att hända, den 20:e februari smäller det, men vi vet inte än vad som kommer att hända. Hotell och övernattning blir det iaf, längtar!!)

Kommentarer
Postat av: Bästa svägerskan

Musikal nja men jag kan sjunga för dig.

Bio jaha vi ska ju ut med Amanda i framtiden för det hon var kattvakt så det kanske vi kan göra tillsammans.

3 funkar ej vi är ju familj 4 vi kan ta singstar :-)

5 fest kan man alltid ha även om det ej är firma vi har ju en bar..

.

2010-01-26 @ 17:07:44
Postat av: Bästa svärgerskan

Och nej vem kan motstå sånna fina harmoniska vovvar???

2010-01-26 @ 17:08:47
Postat av: cilla

Sjunga får nog riktiga sångerskor hålla sig till tror jag :)

Bio låter inte dumt det gör jag gärna!

Middag med familj är inte heller dumt, det är sällan man tar sig ut och äter.

Fest hos er låter inte dumt :)

2010-01-26 @ 18:58:45
URL: http://cillao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0