Piteå Summer Games

Har varit fantastiskt mycket folk på jobbet idag! Helt otroligt vad stor den tillställning Piteå Summer Games måste vara! Har aldrig själv varit där så kan inte svara på det, kan bara tänka mig. Men det är ändå kul att jobba när det är mycket folk, tiden bara flyger iväg. Med tanke på att jag började jobba 07.00 imorse och slutade 18.00 och att jag aldrig hann bli less, MÅSTE ju bara innebära att det var kul :) Har dessutom hunnit väldigt mycket idag som man inte hinner i vanliga fall, känns helt underbart!
Ikväll blir nog en skön kväll. Började med att jag lagade "ny"fångad röding med färskpotatis och romsås. Bland den godaste maten jag vet faktiskt, fast måste vara mycket romsås! :)
Resten av kvällen blir en myskväll med hundarna och en godispåse. Får lite ångest för att äta godis, men efter helgen då ska jag sluta har jag bestämt!  Ska bara komma på ett bra straff OM jag skulle äta godis. Och det måste vara bra för att jag ska klara det. :)
Bäst att ladda för jobb i mejeriet imorgon mellan 10.30-18.00 och sen iväg till Vistträsk på tjejkväll hos Johanna i hennes nya "hus" och förhoppningsvis nått vinglas på det! :)
Nä, nu: Tv och hundkramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0