13 dagar kvar!

Då var städningen för veckan klar, skönt! Vet inte om det är nått ovanligt eftersom hundarna blir så oroliga och ser ut som om jag har slagit dom... hmm.. måste nog vara för att Peter brukar städa? (haha)
Nu ska jag ta och göra lite lasagne och nån god macka till Peter så han har nått att äta imorgon på jobbet :)
Måste ju såklart också äta lite. Sen tror jag att det blir en promenad med hundarna innan jobbet (kl 16.00)
Som tur är så är jag ledig idag så ingen risk att komma med på tv hihi.

Nä, operation laga mat: Check!

(13 dagar kvar tills Linda kommer!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra i sommar? :)

Kram www.jossis.se

2010-06-15 @ 12:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0