Midsommar

Nu är det bara en dag kvar att jobba innan midsommar är här. Men vad ska man göra? Har sån sjuk beslutsångest vad man skulle hitta på...

Alternativen:

* Laver med ett helt gäng! Min syster och hennes familj, min bror med bihang (hehe), Hanna & Fredde med barn, kanske min faster med familj, Sara & David med familj, kanske nån mer?

* Fjällen med Peters far och resten av nybyn klanen. Fiske och mygg och god mat :)

* Skelleftetravet med utgång i Piteå efteråt.

Hmm... Men fredag är då bokat på dagen iaf, då blir det att åka iväg till Kiruna och inhandla en bil, inte en dag för tidigt! Helt underbart att ha en bil och kunna åka iväg till Vistträsk precis när man vill! Speciellt eftersom att Linda kommer hem på måndag kväll :) Hade även tänkt premiäråka med den till Lillpite för att hälsa på Sofia!
Så klockan 05.25 på fredag morgon då sitter vi på tåget till Kiruna *suck* Kommer bli tungt, men det får lov att gå, det är för en bra sak iaf!

Nu ska man försöka få i sig nå middag efter dagens jobb.

See ya!


Kommentarer
Postat av: Frida

Låter ju som en hel radda med härliga alternativ! Ska kolla vilka saker vi väljer på ... Misstänker att det blir varken eller. Jaja, kan bli hyfsat ändå.

2010-06-24 @ 22:33:17
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Bihanget Olofsson

Mahaha det ska jag komma ihåg när pojkarna behöver hundvakter hehehehe!

2010-06-27 @ 13:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0