Minnet sviker ibland

Var SÅÅ nöjd igårkväll att jag skulle få ha en riktig sovmorgon idag! Och det vill jag lova att jag hade! Snoozade i drygt en timme! Tillslut steg jag upp kl 9. Började jobba kl 10.30. Vad jag inte kom ihåg, som jag fick se när jag började jobbet, var personalmötet 06.45 imorse!! Men som tur är är det ett på torsdag också :)

Har jobbat i Mejeriet idag och det har varit en lite annorlunda dag på jobbet. Tv-programmet Halv åtta hos mig var och filmen hos oss för att programmet sänds ifrån Piteå i veckan. Ca vid 11 anlände dom. Tänkte att jag skulle hålla mig undan så att man inte skulle råka hamna med på nån liten kant... Gick det bra? Nänä... En kund frågade efter milda vaniljvisp som var på extrapris, så jag sprang och hämtade det. När jag kom tillbaka var det helt tomt i mejeriet med folk, endast hon som hade frågat om vaniljvispen var där. Jag gav henne den och sen skulle jag sätta upp såsen i hyllan, när plötsligt nån sa: "Ursäkta" Neeejjj!!!! Där var personen som var med i programmet som dom filmade, en yngre kille. Han frågade om en laktosgrej, och kan jag nått om laktosfritt? Nä, men förhoppningsvis fick jag rätt iallafall... *hoppas* Tv-teamet sprang runt mig och började filma mot oss för att se vad jag svarade. *Suck*
Men som tur är så visar dom inte så mycket från affären när det är direktsändning så jag är garanterat säker på att jag inte kommer att vara med! :)
Efter jobbet fick jag impulshandla litegrann, lyckades ganska bra eftersom summan ändå kom upp till 1000:-.
Som tur är så kom Peter förbi med bilen så jag kunde handla i lugn och ro och fundera över vad vi skulle äta. Det roligaste av allt var när jag frågade Peter vad han tyckte att jag skulle handla, om han hade nå förslag på vad vi skulle äta. Och vad svarar han? "Vet faktiskt inte." FAKTISKT? Haha, som om han brukar ha nån aning :) Och efter det frågar han såklart: "Vad tycker du att JAG ska äta till middag innan matchen?" Haha ironiskt. Men det ligger uppenbarligen inte i killarnas natur att kunna tänka själva när det gäller mat. Om det inte är skräpmat såklart! Då behöver det inte funderas så mycket minsann.

Nä nu ska jag njuta av mina cashewnötter som inhandlades på Ica och se Two And A Half Men.

Kommentarer
Postat av: Frida

Lovar att du blir med i närbild bara för att du hoppas få slippa ;-) Cooolt!

2010-06-14 @ 22:31:14
URL: http://fridasandman.blogg.se/
Postat av: Åsa O

När var hur är du i tv?????



2010-06-15 @ 21:36:41
Postat av: Cilla

Eh förhoppningsvis aldrig?? :) Vet inte när programmet visas, så jag kan inte svara på det.

2010-06-15 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0