Torsdag

En mycket tung dag! Gick och la mig kring halv 1 på onsdags natten, vid 04.20 kom min "älskade" pojkvän instapplandes från en lagfest och krogbesök. Populär? Nädå. Kunde jag somna om? Nädå. Så det var bara kliva upp. Han i varje fall med en hel del den dagen :) Satte igång en tvättmaskin, betalade räkningar, hängde upp tvätten, åt frukost(som aldrig annars händer) och hann vara ute med hundarna en längre sväng!
Väl på jobbet var det en helt sjuk dag! Jobbade som kassaledare och trodde inte alls att det skulle vara så mycket att göra, men oj vad fel jag hade! Efter ett 11-timmarspass på jobbet fick jag äntligen dra mig hemåt!
Jag och Peter åkte iväg till Vistträsk så vi var väl där vid 20.30. Däromkring ringde han vi skulle köpa bilen av och inte kom han med några bra besked precis.. Han hade blivit påkörd på en parkering när han hade varit och handlat. SUCK! Inte blev det nån bil för oss då! Dessutom så hade vi köpt tågbiljetter som varken gick att återbetalas eller bokas om. Det enda positiva var väl att vi slapp stiga upp före sjutton på fredagsmorgonen, tåget gick 05.25, så istället åkte vi iväg till Laver och träffade alla där, det var trevligt! :) Så vi hann med två av sakerna på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0