Äntligen!

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen, och det känns riktigt roligt! Känner mig lite sliten i rygg och rumpa idag efter gårdagens och dagens bodypump, men det är det värt!
Sitter och funderar vad det ska bli till middag och om jag ska orka äta nå lunch? Svåra problem att ta itu med :)
På torsdag börjar allvaret. Min arbetsprövning börjar då, hoppas verkligen att jag inte ska känna av nå att jag verkligen snart kan börja om att jobba. Börjar känna mig lite förslappad och nästan lite väl nöjd med att vara hemma, det var så länge sen jag jobbade..

Fördelar med att vara sjukskriven:
* Ha tid med hundarna
* Slippa ångesten att lämna dom hemma i flera timmar själva
* Komma igång med träningen
* Orka sopsortera :)
* Blogga?? (som att jag har gjort det) Haha
* Orka planera mat och äta bättre
* Att kunna träna både på dagen och på kvällen är hur härligt som helst!
* Fruktansvärt skönt att få behandlingar

Nackdelar med att vara sjukskriven:
* Innan jag fick börja träna fick jag inte göra nå! Väldigt deprimerande..
* Träffar inte lika mycket folk
* Missar gemenskapen med arbetskompisarna
* Man blir lat när det gäller att jobba
* Ångesten att det aldrig ska bli riktigt bra :(
* Behandlingarna är svindyra!! (Hur ska man ha råd med det när man är sjukskriven?)

Det är vad jag kommer på just nu, men visst, det finns många fler...

Tack och hej för ett tag nu ska jag kolla in middags alternativen :)

Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0