Måste få berätta! :)

Ikväll var det ju meningen att jag skulle gå först på Pilates sen aerobic och sist core. Fast det blev inte riktigt så :) Jag antog att Pilatesen skulle börja 17.30 så jag kom dit kring 17.05. Gick fram till disken och frågade om jag kunde ta lappar för alla tre passen eftersom dom skulle vara efter varann och frågade även om dom var i samma hall (finns två hallar att välja mellan, studion och hallen). Det var dom enligt hon bakom disken. Tog tre lappar till studio hallen, gick och tog av mig ytterkläderna, gick in i hallen och såg att det var typ fullt! Ställde mig längst fram och började ta fram bräda, hantlar, matta, precis som alla andra. Funderade verkligen om det verkligen skulle vara så på pilates, men vad vet jag? Helt plötsligt ställde sig alla upp och instruktören bara: "Välkomna nu ska vi köra styrkemix" Så då klickade det :) Var i fel hall. Men det var inte så dumt, går hellre på styrkemix än på pilates. Efter alla pass gick jag och kollade och då visade det att styrkemixen inte skulle börja förrän 18.30 precis som jag trodde men det stod fel där. Så helt vilse var jag inte.. :)

En rolig men utdragen grej :)

Nu ska jag fortsätta se "Dating in the dark" och ha ångest för att inte Desperate housewifes är ikväll.. :(

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0