Mycket gjort...

Idag vaknade jag av att min "gamla" sjukgymnast ringde och frågade om jag hade glömt tiden hos honom idag. Och JA det hade jag gjort! Det var ju typ 2 månader sen sist vi bokade tiden, och man är väl optimist och tror att man ska komma ihåg det :) Men det gick bra, vi tog det som telefonbesök istället så jag behövde inte betala för det, sweet! :)
Steg upp, gick ut med hundarna, kollade facebook och sen blev det frukost. Fil och hallon och blåbär, mums!
Ringde jobbet för att höra när jag ska börja imorgon, och fick då veta att jag inte behöver jobba fredag eller måndag för att det är röda dagar :)
Så då kan jag åka till fjällen, får se hur man gör. Måste ändå hem söndag det är lite tråkigt...
Ringde även till försäkringskassan som hade ringt till mig igår när jag tränade, och dom ville bara kolla så alla uppgifter stämmer för att dom ska godkänna mitt arbetstränar schema.
Sen ringde jag även till Telia och fixade så att vi inte behövde betala för internet dom månader vi inte haft det. Och det gick jätte bra, dom sa inte emot eller nå! TUR!! Jag är så feg så jag hade inte vågat säga emot :)
Nu ska jag gå och lägga mig och vila en stund, har en grym huvudvärk, så jag är pigg för träning kl 17.30 där det blir bodypump och styrkemix! Senare ikväll blir det innebandymatch kl 21.00, och hoppas så klart på vinst! Det börjar behövas, det har gått så dåligt på sistone..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0