Vilken dag...

Vilken hemsk dag det har varit idag! Vaknade imorse och hade tänkt gå ut och gå. Har känt mig lite små krasslig och trött sista två dagarna nu så jag var inte riktigt på humör. Ställde mig på vågen för fösta gången på 2 veckor och får se att jag har gått UPP 1 ½ kilo!!Hur kul är det? Tragiskt. Så jag återvände till sängen och sov till 13.45!! Det var fruktansvärt länge sen. Nu har jag vaknat och funderar vad jag har gjort för fel senaste tiden när jag till och med har gått upp i vikt. Hoppas att det har lite att göra med att jag har byggt muskler, hade ju inte så många innan jag började träna. Sen så har jag inte varit särskilt duktig i helgen vare sig det gäller mat, godis, fika eller motion. Nu börjar man snart jobba igen, och det är inte bra för kak/godis dieten! Är det nå det alltid finns i fikarummet, förutom odiskad disk och en enda stor röra, så är det kakor och godis! :(
Men nu är det slut med sånt tills att jag åtminstone har börjat gå neråt igen!
Nånting positivt med att inte kunna åka iväg till fjällen över påsken, slippa alla frestelser. :)

Nä nu måste jag gå iväg och posta ett brev till försäkringskassan, laga nån mat(?) och sen iväg och träna Pilates, aerobic och lite core, eller kanske bodypump? Får se.

Ha det bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0