...

Känner ni inte ibland att ni inte hör hemma nånstans? Att ni mest av allt bara vill vara för er själva, medans på samma gång vill ha en massa folk omkring er?
Så känner jag just nu. Känner att jag skulle vilja göra nått riktigt kul, men ärligt talat så vet jag inte vad det skulle vara?
I helgen har jag blivít bjuden på två olika aktiviteter. Det ena är en ladies night hos Lisa som jag jobbar med. Middag och sprit. Den andra grejen är våran lagfest. Det blir bowling mellan 17-18.30 vidare till middag ute och fest hemma hos en av lagkamraterna. Vi hade sista matchen i tisdags, så nu ska det visst firas. Men orkar jag? Eller rättare sagt, känner jag för det? Har haft så fruktansvärt tråkigt sista gångerna jag har varit ute så det nästan har varit mer deprimerande än kul. Börjar jag bli för gammal eller är det nånting annat?

Imorgon jobbar jag mellan 10.30-17.00 i Mejeriet och har förbutiksjour. Tror jag ska hinna med att sola innan, förhoppningsvis så är det bara lite sol som behövs för att jag ska må bättre. :-D
Efter jobbet bär det av direkt hem för att hämta hundarna och sen Off to Whiskyträsk och Linda med familj!
Ska bli riktigt kul att äntligen få träffa lill underverket Noah. Även Linda och Linus såklart :)
Blir nog en hel helg i Vistträsk tror jag, skönt att slippa Pite lite, börjar känna mig ganska mättad på den stan.
Därför känns det fruktansvärt skönt att ha egen bil så man tar sig härifrån närhelst man vill.
Ska försöka räffsa på gården i stugan, kapa ved av ett ihopfallet skjul(eller elda upp det, har inte bestämt mig än), hade väl även tänkt hinna med att städa lite på gården BEHÖVLIGT!
Nä nu ska det ses lite mer scrubs, och sen ladda för att somna, måste ju orka upp imorgon!

Sov gott alla som kan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0