Låång dag idag...

Började dagen 6.55 idag. Väldigt förvirrande morgon med tanke på att jag hade ställt klockan på 5.45 och snoozade 2 gånger som vanligt, trodde jag, men i verkliga livet så hade jag ställt klockan på 6.45! Eftersom jag började halv 8 så vart det lite stressigt kan man säga..
Borsta tänderna, på med mascaran ut med hundarna och in i bilen och iväg! Ingen promenad till jobbet idag inte.
Så äntligen när arbetsdagen var över 16.30 kändes livet underbart! Var jättesliten, men dagen har gått fort så det kändes ganska bra faktiskt.
Hade tänkt åka och träna step idag, men efter en sliten dag med lite sömn och enorm värk i axeln, så avstod jag. Synd eftersom det är det roligaste passet på hela veckan :/
Men det kommer en dag imorgon och då hade jag tänkt gå en powerwalk imorgon, styrkemix 11.30, aerobic och core på kvällen och sen avsluta kvällen med innebandy match 20.00!
Hoppas bara axeln har blivit bättre till imorgon.
Imorgon då kommer Linda, Linus och Noah till Norrbotten, det ska bli helt underbart att få träffa dom!!!

Nä nu ska jag kolla lite facebook och sen blir det tv och sängen!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0