Negativ

Fuck vad jag känner mig omotiverad! Dagen har då börjat med att jag har tvingat mig upp ur sängen för att lämna in bilen på service. Både kul och roligt. Det tråkiga: utgiften såklart! Det roliga: att jag äntligen kan sätta ut bilen till försäljning!
Känner att jag skulle vilja åka till Vistträsk men tror jag får avvakta tills på fredag iaf. Tycker det är tråkigt att lycka inte ska kunna hålla i sig längre än i 2 dagar. Önskade att man alltid var glad så det skulle vara lättare att ta tag i saker, som städning och träning. Just nu känner jag bara att jag vill sova och inte vakna nå mer.
Men nu ska jag sluta vara negativ, eller åtminstone vara det för mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0