Nu har man fått sett underverket!

Börjar med en bild på söta Noah!


Nervösa Cilla håller i snyggingen :)


Vet inte om man ska ta det som nått dåligt om han ser så här arg ut?


men tröttsamt blev det....


...och tillslut lyckades jag få han att somna! Stolt!

Längtar tills hela familjen flyttar norrut så man får träffa dom oftare!

Idag har varit en ganska jobbig dag. Vaknade vid 7 när Peter åkte iväg, tänkte stiga upp, men tanken försvann lika fort som den kom. Det blev att sova till halv 11 istället. Åt lite frukost/lunch sen började städandet. Putsa fönster, dammtorka riktigt överallt, dammsuga och skura! Även tvättning ingick.
Det tog 4 timmar! Efter det började jag kasta ihop lite middag, eftersom jag inte har varit hemma på några dagar så kan jag säga att det inte fanns mycket kvar i kylen att få ut nån middag på. Det blev fiskpinnar, potatismos, spenatsås och potatisbullar.
Efter det blev det en liten promenad mot stan med hundarna, sjukt varmt var det visst idag, har jag inte märkt? :)
Jag och Peter åkte iväg och nödhandlade litegrann och passade även på att äta en bägare mjukglass med noisette topping. Konstigt nog tycker jag inte att det är så gott med mjukglass, går att äta, men inget speciellt. Tacka vet jag isglass! :)

Imorgon ska bilen in på service, skönt att göra bort den kostnaden. Medans bilen fixas upp så ska jag städa upp i förrådet. Kommer bli sjukt tråkigt, är smockfullt därinne! Men nångång ska det göras. Kl 16 blir det jobb i charkene till 22.15. Inte så farligt, mest inte eftersom jag dessutom är ledig på torsdag igen och då ska det krattas färdigt på gården. Sen ska jag bara njuta av att slippa göra nå mer på gården på länge! Förutom att kllippa gräs då, men det är inte så farligt.

Nu ska jag fortsätta se Desperate Housewifes!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken sötis! han måste ha en snygg mamma! =)

2010-05-19 @ 11:48:26
Postat av: Cilla

Eller hur? :)

2010-05-19 @ 23:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0