Produktivt

Idag har det varit en bra dag. Vaknade halv 7 imorse hos syster med familj och åt frukost med dom. Sen bar det iväg till stugan för att hämta första lasset med skräp och iväg till soptippen i Korsträsk.
Efter 2 svängar beslutade jag att ringa till min vän Frida som ÄLSKAR att jobba på morgonen för att ge henne chansen att få hjälpa mig! :) Och det gick ju bra, eller hur Frida? Bra uppvaknande!
Och det gjorde det ju inte sämre att dom var riktigt bra på att hjälpa till dom som jobbade på tippen, stort plus till er!

Nu har jag precis duschat hos mamma i Älvsbyn, hon var säkert inte jättenöjd eftersom jag ringde på och väckte hon när hon hade jobbat natt.... :/ Men man får väl skylla sig själv när man skaffat barn? :)
Ska iväg och äta lunch med syster nu så det är bäst att knata iväg, måste bara få visa en bild på min "snygga" kille som gjorde enda målet på matchen han hade igår! :)


Gick tyvärr inte att få nå större, men han var glad kan man säga, eller galen, svårt att definiera *hihi*

Kommentarer
Postat av: Åsa Olofsson

Ser hyffsat nöjd ut! :-)

2010-05-29 @ 14:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0