Torsdag då

Så det var det torsdag igen. Jobbar i kassan idag med avlösning i förbutiken. Tror det kommer att bli en tung dag för min axel :/
Efter jobbet bär det av hem för en hemlagad middag av Peter(??) förhoppningsvis iaf :) sen vidare till Vistträsk. Förhoppningsvis kommer det en och kollar på bilen imorgon så jag har städat ur den invändigt idag för att förbereda mig. Har ju desutom kört en massa skräp så det kändes hursomhelst nödvändigt.
Nu sitter jag vid frukostbordet och har upptäckt en ny favorit: Limpa, pepparsalami, dallassallad och ost! En höjdare! Och självklart lite te med mjölk i :)
Nä, nu måste jag plocka ur tvättmaskinen och plocka ihop grejerna jag ska ha med mig till Vistträsk ikväll när jag slutar, så är det gjort!

Ha en bra arbetsdag o för er lediga, njut av ickeregnet!



Nog var Chico söt när han var liten, men tacka vet jag hans humör nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0