Lunchdejt

Det blir lunchdejt hos mig idag. Linda, Noah, Petra och Leo är på ingång, det ska bli kul! Det bjuds på Tacopaj, kanske världens godaste!


Godare än vad den ser ut :)

Igår kväll vart det en tur till Vouggatjålme, riktigt kul att uppleva den fjällvärlden igen! Sist jag var där var jag bara 10 år tror jag.. Anledningen till att vi åkte dit var att en skoter som Peter hade hyrt ut hade gått sönder, så han var tvungen åka dit med en ny skoter. Han ska ju inte behöva köra själv, det är ju ändå några mil, lite avlösning med körningen fick han iaf :)

Efter lunchen ska vi gå ut och gå muskusrundan, det känns att det behövs! Det enda tråkiga är att jag sparka in lilltån i väggen när jag gick ut från toaletten och det värker skapligt bra kan jag säga... Men det ska nog gå bra.

Ikväll blir det att fira min syster som fyller år, ynka 38 år. Ska ta med mig lite ananaspaj att bjuda på, om det blir kvar nått efter lunchen :)

Ha en bra tisdag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0