Idag har det gått fort!

Idag har varit en kreativ(??) dag! Vaknade halv 10, och då blev det matning av lillan och blöjbyte. Efter det vart vi lite rantsugna så jag skrev till Frida och frågade vad hon hade för sig. Blev bjuden på lemon där, så vi greppade barnvagnen och gick in till storstan och Frida, även Lina var hemma.
Kom hem igen kring 14.30 och nu håller jag på med maten. Idag blir det stuvade makaroner a´la mamma och korv.
Snart kommer äntligen min stora älskling hem, som jag har längtat! Imorgon blir det att åka till Piteå med Frida och träffa Sofia med barn. Blir en sväng på stan och luncha och shoppa lite. Tänkte försöka hitta nån filt till lillan men även lite kläder i strl 56, har lite i den storleken och hon börjar komma in i den nu, stortjejen! :) Har även turen att Sofia ska klippa mig imorgon, och det kan verkligen behövas, över ett halv år sen sist :-P

Avslutar inlägget med en bild på min trötta tjej som ligger och sover middag :)



Ser lite dryg ut men det är ett pappadrag :)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0