Mysfredag

Natten som gick var lika underbar som natten innan! Celina sov från 23-05.30, det här kan jag vänja mig vid helt klart! :I Men det kommer väl säkerligen ett bakslag snart att hon inte sover alls, isf får det gärna hända i helgen när vi har lite hjälp här. Peters mor kommer och hälsar på, det ska bli riktigt skoj, hon har inte sett lillan på 5 veckor så litegrann måste ju ha hänt :)

                                    
         Här är hon precis nykläckt!             7 veckor gammal och lite fundersam.

Väntar på att lillan ska vakna och då blir det matning och blöjbyte, sen en tur med barnvagnen in till Vistträsk med Amanda för att kolla när pojkarna och resten av skolan har en idol uppvisning idag kl 15.00.
Eva (Peters mamma) kommer kanske kring 16-tiden så då hinner jag hem till det.
Ikväll blir det lite fredagsmys med tacos, en god efterrätt som jag inte ännu har bestämt om jag får äta (??) och säkert lite godis såklart! :-D Kul för dom andra iaf...
(Kommer nog en bild på efterrätten sen)

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0