Tung helg

Helgen blev inte riktigt som jag hade väntat mig, för tillfället önskade jag bara att den vore över..

I det stora hela har den varit riktigt bra. Peters mamma har ju varit här och det är ju alltid kul :) Lördag var vi i Piteå hos Jonas och Ellinor, där blev vi bjudna på saffranssemlor som jag tyvärr inte kunde njuta av, men såg riktigt smarrigt ut! Efter det åt vi lunch på Pit Stop, för min del fick det bli kebabtallrik och det var inte ett dåligt val! På kvällen bar det av till Muskus för att äta middag och se hockey, och självklart vann Luleå, och Skellefteå förlorade. Ganska självklart men ville bara klargöra det :)
Idag hade jag hoppats på en premiär tur i skidspåret, men nu så här på morgonkvisten är det -20, det är bara hoppas att solen som är på väg fram värmer riktigt bra idag..
Peter tog nattningen av lillan igår så det var skönt att få gå och lägga sig kl 23 när man var riktigt trött. Och eftersom hon är helt underbar så fick jag sova till efter 6 idag :)
Nu ska jag se ett avsnitt av desperate housewives i brist på vampire diaries och efter det, skotta lite på gården och invänta dom andra som fortfarande sover..

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0