Äntligen fredag!

Som jag har längtat till den här dagen! Äntligen är Peter ledig OCH hemma :) Inatt har jag fått sova hela natten åter igen, hon har varit lite morgon pigg hela veckan och vaknat mellan 4-5.
Men nu är ordningen återställd!

Var på bvc tidigare i veckan på 2 månaders kontroll och hon hade gått upp till 4900gr och hade blivit 59cm lång, stortjejen!

Igår hände nått som jag verkligen inte har gått och väntat på. Leia började löpa... Enda fördelen är väl att man inte behöver vara orolig vart pojkarna är... Nä, finns nog en till bra grej med det hela, och det är att hon verkar ha blivit lite lugnare(?), hon låg i sin bädd hela kvällen, och det händer väl typ aldrig sen hon blev äldre! Ingen nackdel när hon då blöder dessutom!

Idag hade jag tänkt gå ut och gå, sätta om blommor och städa så det är fint över helgen. Kanske åker ner på byn en sväng och kollar om nått fint för helgen.
Imorgon hade jag tänkt lura med Peter på promenad runt muskus med hundarna, återkommer med hur det gick senare... :)

Nä nu ska jag ta och hämta upp lillan och se lite Revenge som jag har tagit hem.

Ha en bra fredag alla!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Tjenare! Såg att du undra var pulkan kom ifrån. Fick den av Janne, Antes pappa. Han köpte den på blocket det ligger två ute där just nu såg jag (i Kalix) :/. Sen fick vi i julklapp nytt tyg till den, var orange från början. Den är kanon vi har använt den riktigt mycke! Grymt bra när man vill gå efter skoterskor och i skogen eller när man är ute och åker skidor :)

Vi höres och ses snart hoppas ja!! Är inte bara liiite avis att ni har en sådan fint sovande tös :P kram

2012-03-09 @ 12:25:32
URL: http://carre83.posterous.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0