Denna väntan...

Inväntar skruttan att hon ska vakna(??!). Hon vaknade klockan 6 imorse, skönt! Började bli orolig för henne..

När hon väl vaknade var hon riktigt glad, bara skrattade när jag lekte tittut :)



Men......


1 timme senare gick det inte längre! Haha, hon brukar aldrig somna själv liggande på golvet?!



Det som är negativt med att hon sover så mycket är ju att jag inte hinner träna henne att stödja huvudet och allmänt få en bra närvaro och hålla koll på grejer.
Det positiva är att hon har en gladare och piggare mamma som får sova, och att jag hinner göra en massa saker! Morgonens sysselsättning: Sy gardiner.

Ett litet smakprov vad som komma skall:


Har velat ha dom här gardinerna hur länge som helst! Bara älskar dom!

Snart (förhoppningsvis) iväg till Älvsbyn och fixa lite grejer och hälsa på min mor!
Och ikväll blir det att fira Luleå hockey seger(??1) :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0