Fest!

Idag blev en tidig morgon! 04.24 slog lillan upp ögonen, suck! Bara för att det är helg antar jag. Men man ska väl ändå inte klaga, hon somnade ju om efter en timme :O)

Lite senare idag ska jag iväg till Älvsbyn och inhandla lite alkohol till kvällens festligheter! Får se vad det blir för drink man ska htita på.

Igår var vi på media markt i Luleå för att kolla på en systermkamera, men vi kom hem med en högtalare till Iphonen istället :) Ska nog kolla i Piteå istället efter en kamera. Vi kom till Luleå ca 17.00 och 17.30 ringde en och ville hyra en skoter där kring 19.30 i Piteå. Dessutom skulle en kille komma till muskus och hämta en skoter 20.30. Eftersom Peters moster hade kommit till Luleå från Stockholm för att bland annat se lillan så var det lite stressigt att hinna träffa dom. Även mormor och morfarn alltså, Vi hann träffa dom i 1/2 timme.. :/ Så är det att ha en kille med ett stressat liv. Suck.

Hann få en bild på dom iaf tillsammans med lillan :)





Och en liten bild på kameran som jag vill ha :)


Skriver väl hur det gick ikväll på festen om det är så att jag överlever :)

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0