Lathet

Det har varit en mycket ineffektiv dag idag. Känner mig lite hängig i kroppen, kan vara nån sjukdom på ingång. Igårkväll somnade jag i soffan vid 21 och det händer aldrig! Inte utan att jag vill iaf.. Vaknade vid 12-slaget och gav lillan mat och sen gick vi och la oss igen. Vaknade 6 på morgonen och har hunnit vila 1 1/2h innan lunch. När vi vaknade åt vi lunch och sen blev det en promenad till Vistträsk tillsammans med Leia, bara 2 rundor blev det pga lite illamående och ont i magen.
När vi kom hem vid 13.30 fortsatte jag med mitt gardin syande. ÄNTLIGEN färdig! Nu ska jag bara för söka göra 2 kuddfodral sen färdig! :)

Peter är på ingång och när han kommer hem bär det av till Luleå för att kolla på en kamera och hälsa på hans mormor, morfar och moster.

Igår åt vi en riktigt god middag (enligt mig). Tack vare Frida fick jag smaka dessa goda sesamnuggets och sallad!



Sen ikväll eller imorgon hoppas jag på att min syster eller systerdotter kan färga håret på mig. Annars får det bli jag själv som får göra det så man slipper allt det gråa ett tag till! :)


Den här färgen blir det!

Nu ska jag gå och se om lillan vaknat ute i vagnen. Annars blir det att fixa håret så man ser liiite brydd ut! :)

Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0