Morgonstund...

Ganska skönt att vara den första som stiger upp på morgonen, och ändå vaknade jag 07.40! Har hunnit baka lite på morgonen och sitter och funderar på att väcka lill madam som verkar ska sova bort hela morgonen..

Idag är en stor dag! Åker till Älvsbyn ikväll för att få min present sen jag fyllde år av min syster. Det blir 1 timmes massage och 1 timmes fotvård(behövligt).
Ska bli riktigt skönt, har längtat nu i en månad!
Har även hittat en ny serie som verkar bra, Ringer. Såg första avsnittet på tv igår så då laddade jag hem 15 avsnitt :) Det blir nog att se det innan och fördriva tiden lite :)
Hoppas ni alla får en underbar fredag och även helgen då! Själv ska den tillbringas med min syster och systerdotter och mamma, eftersom Peter behagade åka till fjällen :)
Imorgon blir det shopping i Luleå, kul att göra nått annat...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0