Söndag

Söndag morgon. Ganska så tråkigt men samtidigt väldigt skönt. Strålande sol och dagen kommer nog att bjuda på en promenad på isen efter frukost.

   
Igår innehöll dagen en hel del mat! Så min bantning gick väl så där, men idag blir det nya tag! Innan hockeyn hann vi med ett besök hos faster Annica också!


Igår var det första matchen mot AIK som hägrade, riktigt kul att se och en underbar slutsiffra på 6-3 :) Efter det blev det årets första grillning, och som alltid är det väl ingen favorit för min del, men alla andra njöt av maten så då är jag glad :) Efter middan blev det så klart melodifestivalen. Fanns faktiskt en hel del bra låtar måste jag säga, kanske inte schlagerlåtar i mina ögon, eller låtar som kan vinna ESC men dom duger. Hejade på Loreen, Danny och David Lindgren. Fick mig till och med ett vinglas igår, kan det vara därför mitt huvud dunkar idag?? Hujja... men det var länge sen jag drack så förhoppningsvis hade det med det att göra :)


Nu måste jag ta hand om min dotter som är less att ligga och sprattla på en filt..
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0