Tandläkaren...

Idag blir det ett besök till den berömda tandläkaren. Tycker att jag borde vänja mig snart att ränna där, men icket... Idag blir det att bygga upp en gammal rotfyllning som har gått sönder, tredje gången gillt! Sen blir det nog att bygga en krona.. suck..

Har mått lite halvdåligt senast två dagarna men som tur är har vi världens snällaste tjej! Måndag kväll la hon sig 20.15 och vaknade 06.45 (Tack!!) och igår kväll la Peter henne och jag gick och la mig tidigt. Hon somnade nog kring 21.30 tror jag och vaknade 05.30. Sen somnade vi om kl 06.00-08.00. Så nu är vi fit for fight! :)

Nu blir det nutrilett frukost (Brownies) och en tekopp innan det bär av där vid 10-tiden!

Ha en bra dag alla där ute och tänk på att ni åtminstone slipper tandläkaren idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0