Vinkväll

Igår hade jag en mycket trevlig kväll med vin och taco chips tillsammans med världens bästa Frida! Det är ju då nått vi verkligen borde göra oftare, bara sitta och dricka, skratta och prata(skvallra) :)
Lite tyngre inatt när lillan kom på att hon skulle vakna kl 03.00 för att äta(...) men sen sov hon till 07.30 så det fick lov att gå! Haha...

Idag har vi haft främmande av min storebror med fru och Mange med ungarna. Syster är i Stockholm så hon kunde inte vara med och hejja fram Luleå i den 2:a kvartsfinalen. Kanske var hon som behövdes eftersom dom förlorade stort när hon inte var med, 4-2...

Nu sitter jag och har lite beslutsångest om jag ska väcka lillan för att äta vid 23, eller om jag ska låta hon sova och vakna mitt i natten för att hon ska äta? Svårt svårt...

Imorgon blir det lunchdejt hos Caroline Kjerrulf tillsammans med Petra, Leo, Linda och Noah. Det ska bli riktigt kul att träffa dom, Linda har varit hos svärföräldrarna i Malmö så man har saknat hon en hel del!
Imorgon hade jag tänkt hinna gå på byn en sväng och kolla om en sophink till toaletten, och en sväng på Ica för att handla lite välbehövliga blöjor :)

Avslutar med en bild sen gårdagskvällen!!



Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0