Kalas

Amanda hade sitt kalas idag för sina kompisar. Det har blivit riktigt mycket bakande och gott har det varit! Det var dom kilona! Haha...
Kommer nog att ångra mig imorgon bitti :)

Men ack så gott, titta bara!


Morotsrulle


Chokladcupcakes med chokladbitar och nutellafrosting, mums!


Morotskaka, morotsrulle, cupcakes och dumlekaka!

Det var endel av fikat som vi har bakat, och jag har provat alla...några gånger....
Skäms faktiskt en hel del, dessutom sitter jag och trycker ostkrokar och godis. Det enda positvia är väl att jag dricker vatten åtminstone....

En sak som är väldigt positiv idag är iallafall att jag har träningsvärk för första gången på över 1 år! (om man inte räknar efter förlossningen). Och jag älskar det! Körde lite situps, armhävningar och ryggups igår och det känns idag, härlig känsla!!

Veckans träning:
Måndag: 8.7 km och 6 km.
Tisdag: 8.3 km
Onsdag: 9 km
Torsdag: 6 km

Måste bli skärpning på träningen också känner jag, mitt mål är minst 8 km 2ggr/dag, från och med imorgon är det hårdkörning!


Våran älskade sambo och pappa har åkt iväg till fjällen för att köra lite skoter, fiska och dricka öl (om jag känner han rätt) :) Skickade en bild till han som visade hur glad lillan blev när jag pratade om favoritpappan :)





Nått som inte var riktigt lika kul igår var att Peters resekompis som hade en annan bil krockade med 2 älgar efter vägen och bilen med släp voltade ner i diket :-S Riktigt obehagligt...




Usch, men allt gick bra tillslut iallafall...


Nu blir det sängen så man orkar upp imorgon bitti och umgås med lillan och ut på promenad! :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0