Morfar

Dagen började med att vi steg upp 7.30, 8.30 åkte vi ner på byn för att handla. Sen åkte vi till mamma för att lämna lillan eftersom jag hade turen att få klippa mig på klippet i Älvsbyn kl 11. Inte helt supernöjd TROR jag att jag blev, men får avvakta ett tag och vänja mig för att känna efter.. :)
Blev bjudna på middag av syster med familj idag så det var skönt att slippa laga mat, och det gav mer energi till oss att gå ut och gå en sväng på 9 km.
Fick finbesök av min far och min lillasyster ikväll efter den blåsiga promenaden, ett bildbevis på det då! :)


Och igår 13/5 blev det premiäråkning med cykelstolen! Snyggingen...

Må se lite sur ut men det var kul tyckte hon. Mycket att se!

Tänkte bara visa lite hur duktiga mina hundar är när jag skurar, fast iofs borde dom vara vana eftersom jag gör det varannan dag :)

      

Nu ska jag se slutet på big brother och sen blir det garanterat sängen så man orkar gå milen imorgon bitti med Frida! 
Sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0