Träning

Blivit en hel del gång på sistone. Eller i veckan.
I måndags blev det 8.4 km.
I tisdags 6.2 km en sväng och andra 11.3 km gång och 8.7 km cykling.
I onsdags 17 km. (Vistträsk-Älvsbyn)
Idag torsdag 6 km gång och 7.7 km cykling.
Imorgon blir det att gå mot södrakorset och tillbaka, kommer behövas med tanke på allt gott vi ska äta imorgon kväll!

Ikväll har jag varit på ljusparty, hittade en riktigt fin ljus lykta som jag köpte med tillhörande ljus, om jag hade varit liiiite duktig så hade jag lagt ut en bild på den... Men... Kanske kommer senare när jag inte har super trött och orkar tänka :)

Nu blir det att lägga sig, imorgon blir det nog en lång dag. Blir en långprommis på en mil hade jag tänkt när Amanda slutar skolan så man får lite sällskap och sen ska vi göra en tårta :)

Avslutar med en bild på världens snyggaste unge då.. :)


Och snygg Chico fick va med på ett hörn ser jag.. :)





Kommentarer
Postat av: "Moster" Åsa

Helt klart mammas mun :-)

2012-05-11 @ 15:21:02
Postat av: Cilla

Surläppen! :)

2012-05-11 @ 23:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0