Trött i huset

Min kära sambo var riktigt trött idag, blev kväll redan 19.45(?!) Men det kan nog behövas uppenbarligen :) Min kära dotter somnade för ungefär en halvtimme sen så en ganska lång kväll bara för mig själv! Eller min systerdotter är här och sover i veckan för att min syster är på kurs i Stockholm. Vi ska ha riktigt trevligt i veckan! Började veckan med att baka bullar ikväll, det var inte dumt! Blev ingen promenad ikväll pga det men det får funka :)

Lillan provade sin fina namngivningspresent som hon har fått av min mamma, även om namngivningen inte ens har varit än... ehe...


Nu ska vi se Big Brother och sen blir det sängen. Måste ju upp tidigt imorgon för att se till att Amanda får i sig frukost innan skolan.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0