Dålig?

Jo visst är jag dålig på att skriva inlägg? Men får skylla på att jag har fullt upp med att försöka gå ner i vikt? Det låter bra i alla fall... :)
Har faktiskt(?!) gått ner 9 kg sen jag började. Från 75kg till 66kg så det känns som att det går åt helt rätt håll. Ska ner till 60kg är väl min tanke, men jag ser det redan som en vinst att jag väger mindre än på invägningen med lillan!
 
Idag är inte en okej dag, ont i halsen och i kroppen. Inte okej, med tanke på att jag hade kommit igång med träningen och att gå två gånger på dag. Alltid jobbigt att komma igång igen... suck.
Hoppas på att det är nått tillfälligt och att jag är på fötter imorgon igen.
 
En liten bild på min snart 11-månaders bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0